Border kolie Ashia Jane´s Dogs

Speciální výstava BOC 2012

08.05.2012 10:15

    V den státního svátku 8.5. 2012 se Ašinka spolu s Jančou Zemkovou zúčastnila klubové výstavy border kolií, která se konala, jako již tradičně, na našem domovské cvičáku v Opatovicích nad Labem. Já jsem vše jistila ze zálohy na pozici kantýnské a držela holkám palce..:-) a Holy mě nezklamaly... V konkurenci 18 mladých fen vybojovala Ašinka ocenění VÝBORNÁ se super posudkem..:-)

    14 - měsíční ušlechtilá fena, velmi dobře modelovaná ušlechtilá hlava, výborný krk, správný hřbet, spáditá záda, méně výrazný hrudník, dostatečné úhlení pánevních končetin, nese volný prostorný pohyb.

    Ten méně výrazný hrudník mě malinko zamrzel, ale jelikož je Ašinka ještě mrně..a hrudník se jí teprve dotvaruje, tak jsem hodnocení nakonec nevěnovala tolik pozornosti..prostě máme ještě čas..:-))

    Tak jako tak to byla Ašinky první výstava a byla z ní opravdu hooodně unavená...nakonec v boudičce prospala skoro celý den...ale jakmile jsme se začaly připravovat na odpolední trénink Agility s Jančou Zemkovou ožila..a byla k nezastavení..i když malinko roztěkaná a netrpělivá...:-D

Díky všem, co mi pomohli, podpořili mě...a hlavně nám věřili.....fotečky spáchala naše Yvetka...:-)

Zpět

Vyhledávání

© 2011 Všechna práva vyhrazena.