Border kolie Ashia Jane´s Dogs

Panička aneb Já :-)

02.12.2011 17:38

Ahoj, jsem normální holka, která miluje psy a všechno co k nim patří. Už jako malá jsem si přála mít psa, ale naši byli neoblomní a já se dočkala až při studiu na VŠ, kdy jsem si pořídila svou první borderku Bounty. Byla dokonalá...ale letos v dubnu jsem o ni bohužel přišla...a já si jako lék pořídila další psí slečnu Aší, která se stala mým novým parťákem do nepohody...

Jinak studuji VŠ a doufám, že i dostuduji. Jsem jaká jsem a jiná už nebudu, brunetka s nohama až na zem :-) Miluju psí sporty - agi, dogfrisbee, sama si pak s kamarády ráda zahraju volejbal nebo nějakou deskovou hru...nadále ráda čtu a děsně ráda spím. Miluju společnost přátel a nezkazím žádnou legraci...:-)

 

Zpět

Vyhledávání

© 2011 Všechna práva vyhrazena.