Border kolie Ashia Jane´s Dogs

Naše první neoficiální závody

28.04.2013 16:00

Přesně tento den, jsme se s Ašinkou přihlásily na naše domácí agi neofiko závody. Máme je za barákem, tak proč ne, že :-)

Péťa Haspeklová postavila moc pěkné parkury, běhavé a pro začátečníky jako dělané. Jeden jump a jedny agility.

A světě div se, já celá nervózní a vlastně agi závody téměř neposkvrněná, jsem to zvládla. Za opravdovou hvězdu ovšem byla Ašule, krásně běhala, reagovala a ze 7 začátečníků v jumpu skončila na krásném 1. místě! Jedna schozená laťka, startovní, nás nerozhodila a my měly super čas. Tuším, že druhý nejrychlejší a to jsem ještě uprostřed parkuru zapomněla trať a musela trošičku improvizovat. :-) Ašinka byla dokonalá...letěla a moc pěkně pracovala, na její první agi zkoušku super.

Výsledky jsem si samozřejmě nevyfotila a bohužel se neobjevily ani na stránkách, ale musíte mi věřit. :-)
 

Agility jsme pojaly čistě tréninkově, neměly jsme a zatím ještě nemáme pořádně udělané zóny a tak jsme je prostě vynechaly :-) DISK..a byl z toho trénink, díky Péťo.

Byla to super zkušenost. Fotky budou, doufám. Ale na FB jsou..:-D

Zpět

Vyhledávání

© 2011 Všechna práva vyhrazena.